fredag 30 januari 2009

Mys dag med girlsen

Nu har Mathilda, Tilda och Jossan varit här. Vi har haft det jätte kul tjejer. Vi pärlade lite. Ett par örhängen och ett armband. Blev riktigt nöjd med örhängena. Det är så enkelt och kul att pärla, bara man tar sig tid och sätter sig ner och gör det. Jag blir i alla fall väldigt lugn av det. Så det är bra. Sen så lärde jag dem dansen jag ska hålla i på måndag. Ska faktiskt bli riktigt kul nu. Dansen är till So what med Pink. Hoppas bara att jag hinner lära ut den på en timma. Men det ska nog gå.


Jag och Tilda hade egentligen bestämt att vi skulle gå på "I taket lyser stjärnonrna" idag. Men alla biljetter tog slut, eller vi hade tänkt och beställa, men då var man tvungen att ha visa kort och det har varken hon eller jag. Så får vara hemma ikväll. Känns som om att det kommer bli en ganska seg kväll. Tur är väl att jag förmodligen ska till Kanggebo imorgon och åka lite slalom. Och det blir säkert bio imorgon istället. Hoppas det. Så då kanske det är lite bättre med en seg fredag, när lördagen förmodligen blir fartfylld! Nu ska jag strax baka pizza tror jag.

1 kommentar:

>> Kommentera inlägget <<