fredag 23 januari 2009

Kort dag

Hejsan allihopa!

Det var en kort skoldag för min del idag. Först NO sen Engelska sen Spanska och sen Sv/SO. Vi jobbade med tidningen på Sv/So idag med. Det är verkligen riktigt kul. Nu ska jag, Tilda och Gustav jobba med layouten i publisher med. Kul, lite surt bara att inte fler fick göra det. Men jag är glad att jag fick. Förresten tror faktiskt glosförhören gick bra, i alla fall spanskan som jag absolut inte kunde imorse. Engelskan glömde jag bort något ord.

Jag känner mig riktigt trött just nu. Jag kommer nog somna på bussen direkt eftersom jag ska ta en åksjuketablett snart. Och man blir trött av dem. Så blir nog ännu tröttare när jag tagigt tabletten.

Ni får ha en skön eftermiddag/Kväll. Och Sofia, kan inte du maila bilderna ni tar sen. Vill så gärna se dem. Nu ska jag då fixa i ordning maten och sen ska jag köpa lite godis. Och seriöst det ser ut som om jag och Filippa ska flytta till Stockholm så mycket som vi har med oss. Mycket är säkert till och med onödigt och det man behöver har jag säkert glömt. Men nu måste jag packa ner datorn, för den ska så klart med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<