onsdag 21 januari 2009

Jag en bloggnörd

Jag är nog ganska mycket en datanörd. Eller inte en sån som spelar massa sånna där spel. Man kan nog kalla det bloggnörd. för jag sitter och bloggar typ hela dagarna, och när jag inte sitter vid datan funderar jag på vad jag ska skriva. Sen när jag kommer på något att skriva om sätter jag mig och skriver. Så mitt liv just nu består av att blogga. Kanske inte så bra, men det är kul. Så här ser det ut när jag inte har något att göra:


Jag sitter i min vita skinnsoffan som står vid väggen mitt imot tv:n och garderoben. Tv:n står på på disneychannel (jag är lite barnslig, men jag älskar Disney). Och ofta har jag på något annat ljud på datorn med. Jag vill alltid ha ljud omkring mig. Sen sitter jag så och kollar lite på andra bloggar, bliddagboken och bloggar, eller så läser jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<