fredag 30 januari 2009

I taket lyser stjärnorna

Nu har jag äntligen gjort färdigt dansen tills på måndag. Det är till So what med Pink. Det är inte riktigt streetdance, men det blir nog bra. Det ska faktiskt till och med bli riktigt kul. Jag ska även ha med Katy Perrys Hot N Cold, Avril Lavinges Hot och Beyonces If I were a boy. Så nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig. Blir väl mjukisbyxor tror jag. Skulle vilja hitta ett per riktiga dansbyxor. Men vet inte om jag hinner in till stan, eller har råd.


På söndag ska jag och Tilda gå på i taket lyser stjärnorna. Vi skulle egentligen gått igår eller idag, men platserna var slut. Jag längtar efter att se den. Jag sökte ju till den för ett år sedan och det ska bli kul om nån man känner igen från auddition är med i den. Jag läste boken i femman och tyckte den var jätte bra, så har tvingat min lilla syster läsa den med. Jag tyckte hon borde göra det innan hon ser filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<