fredag 23 januari 2009

Äntligen fredag

God morgon!
Nu är det fredag igen. Och som jag sa i tisdags så är det redan helg, fast då sa jag snart. Faktiskt skönt. Även om jag tycker om skolan, så längtar man eftersovmornar och Slappar dagar. Fast nu ska jag ju inte direkt slappa i helgen, tvärt om. Ska ju jäkta runt i Stockholm för att hinna med alla affärer.


Det är bara 7 timmar var nu tills bussen går innefrån Jönköpingresecentrum. Ska bli så kul. Vi fick det här i julklapp förra året med och hade jätte kul. För er som inte vet fick jag det i julklapp av min pappas moster att få bo hos henne i en helg. Hon har en lägenhet i Stockholm jätte nära tunnelbanan så det är hur lätt som helst att åka till shoppingställena. Men innan allt det där så ska jag gå i skolan. Men jag ska gå hem vid lunch. Så ingen matte och idrott för mig idag. Men 2st glosförhör och jag kan verkligen inte glosorna! Men nu ska jag bara packa ner det sista.

Dagensoutfit:
Ljusblå piké (Lacoste)
Vitt linne (Lager 157)
Jeans (Guess)
Armband i stenar (Home made ^^)
Läxor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<