lördag 31 januari 2009

Go skiing

Godmorgon!

Har precis vaknat nu . Måste ha sovit på något konstigt sätt, för jag har fått ont i nacken och ryggen. Hoppas det går över snart. Försöker komma på vad jag ska ha med mig till Knaggebo. För er som inte vet är Knaggebo en skidback, eller jag tror det är flera, som ligger i Mullsjö. Det är det närmaste stället som man kan åka på. Ska bli riktigt kul. Jag ska nog få låna skidor av Ebba, så att jag slipper hyra, men om de inte passar får jag väl göra det ändå. Det är så mysigt att det har snöat lite med. Då är det inte bara konstgjord snö, eller det mesta kommer ju va det, men om det snöar när vi är där skulle det vara mysigt.

Dagensoutfit:
ljusblått/Brunt underställ (Everest)
Svarta mjukisbyxor (Puma)
Skidställ (Mammas)


Bilder lånade från Knaggeboshemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<