fredag 30 januari 2009

Gårdagen på eurojump

Okej nu kan jag berätta lite om hur det var på Samsunggalan. Bussresan dit var jättekul och det gick fort med. Tror aldrig 2 timmar har gått så fort. Alla skickade runt bilder, musik m.m via bluetooth. Men jag var tvungen att stänga av min mobil för annars skulle den ladda ur, och jag behövde den i Göteborg. Jag och Tilda hade tagigt hand om varandras godispåsar för att ge dem till varandra på bussen, men vi skulle nog väntat tills vi kom fram. För min godis påse tog slut på en timma.



När vi kom ut stod vi en stund och frös ute medans vi väntade på biljetterna. När vi väl fått dem gick vi in och satte oss. Uppningen är det klart coolaste. Med massa eld och typ stora tomtebloss. Vi gick runt och letade efter lite aktiviteter sen, men det fanns inga i år, så vi gick och åt lyxmåltid på Mc Donalds. Tog el maco grande seriöst den var verkligen grande. Jag orkade verkligen inte hela. Jag var helt propp mätt. Efter maten var det inte jätte kul längre, men på hem resan var det jätte kul. Roligare än på vägen dit. Jag, Jossan och Ludde satt och diskuterade hela vägen. Och sen var Nellie med ett tag med.Då satt vi 4 personer i ett 2 säte. Det var as trångt och varmt. Musss somnade och då målade vi på läppglans på honom. Gud vad vi skrattade när han vaknade och upptäckte det. Det var faktiskt en riktigt rolig kväll. Det mesta i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<