onsdag 21 januari 2009

Fotografering

Hejsan alla.

Idag tog jag och Tilda lite kort på mig ute i trädgården. Seriöst Tilda är den bästa fotografen. Bilderna blev as bra. Det blev typ 200 kort, men en del blev lite suddiga. Men jag tycker de flesta blev riktigt bra. Det som var surt var att när vi skulle ta bilderna så var ett fritis precis utanför trädgården på skridskobanan, så man kunde inte stå varsom helst utan att få med skridskoåkande fritis barn. Och sen var det lite kallt med. Men jag måste säga att jag blev riktigt nöjd med dem ändå. Bilderna kommer när jag fått dem.


Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har börjat gå lägga mig tidigare den här veckan. Runt 21 och innan la jag mig typ 22.30. Då blir man inte lika trött på morgonen och orkar med skolan. Det är skönt. Det känns så bra, för denna veckans läxor har jag redan gjort så de två dagar som är kvar nu kan jag bara slappa. Men nu ska jag göra mig i ordning.


Dagensoutfit:
Lila tunika (New Yorker)
Svarta strumpbyxor (H&M)
Midjeskärp (Ginatricot)
Raggsockar (Farmor har stickat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<