lördag 31 januari 2009

2 kullerbyttor om dagen

Hejsan alla!

Jag har precis fått lära mig att om man lätt blir åksjuk ska man göra 2 kullerbyttor om dagen. Det finns någon slagsvätska i huvudet och den är ganska seg. Då blir man lättare åksjuk, men om man då gör kullerbyttor så sätts denna vätskan i gång och då blir man inte lika yr. Jag själv blir jätte lätt åksjuk, i alla fall i bilen, bussen och tåget. Inte lika mycket på berg och dalbanor. Så jag tar alltid åksjuke tabletter när jag ska åka lågnt. Det funkar också väldigt bra, men det skulle vara bättre att inte behöva komma ihåg att mam ska ta det en timma innan och man blir rätt trött av den med. Så börja göra kullerbyttor.

1 kommentar:

  1. Heeej. Fin header, men du får gärna ta bort foto: Tilda Alnervik om du vill ;) + att jag kan skicka bilden i bättre kvalitet till dig. ^^

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<